Ubrania reklamowe są oferowane w wielu wariantach. Jakie z nich najczęściej wybierane są pod nadruk? Podpowiadamy!
Dlaczego warto wybrać odzież reklamową?
Obecnie przedsiębiorcy mają do dyspozycji szeroką gamę metod reklamowych, na przykład mogą zdecydować się na reklamę online, w telewizji czy outdoorową. Również dostępna jest odzież reklamowa, która także spełnia skutecznie swoje zadanie.
Ubrania tego typu oferują wiele korzyści, między innymi:
- przyciągają uwagę
- budują świadomość marki
- zwiększają rozpoznawalność
- wpływają na pozytywny wizerunek
- mają przystępne ceny
- dostępne są w wielu wariantach
- można zamówić je online
Ubrania reklamowe są dostępne w wielu wariantach, co powoduje, że można dopasować je do konkretnych potrzeb firmy. To powoduje, że odzież pod nadruk doskonale nadaje się zarówno do firm, które potrzebują eleganckich, jak i casualowych ubrań dla swoich pracowników, a także jako podarunki dla klientów i kontrahentów.
Jakie ubrania najlepiej nadają się pod nadruk?
Istnieje wiele rodzajów odzieży, na których można nadrukować logo firmy. Do najczęściej stosowanych zaliczane są:
- T-shirty – T-shirty są popularnym wyborem firm, które chcą umieścić na odzieży swoje logo. Są wszechstronne, niedrogie i dostępne w szerokiej gamie kolorów.
- Bluzy z kapturem – bluzy są znakomitą propozycją na chłodniejsze dni i mogą być one zamówione w wielu wariantach.
- Kurtki – kurtki reklamowe to świetny sposób na promocję firmy. Dostępne są one w wielu wariantach, między innymi można kupić kurtki zimowe, kurtki przejściowe, kurtki softshell.
- Koszulki polo – to popularna propozycja dla firm, które chcą, aby ich pracownicy wyglądali bardziej profesjonalnie. Mogą mieć wyhaftowane logo na piersi lub rękawie.
- Czapki – popularne są czapki z daszkiem, które wybierane są przez firmy na różnego rodzaju eventy.
- Torby – do wyboru jest szeroka gama różnych toreb, na przykład mogą być to torby bawełniane, torby na ramię, plecaki.
- Fartuchy – przeznaczone są one dla firm, które mają pracowników wymagających noszenia fartuchów, na przykład w branży gastronomicznej.
Wszystkie z tych rodzajów odzieży i akcesoriów mogą być wykorzystane do oznakowania logo firmowym. Dodatkowo można także umieścić na nich inne informacje, na przykład mogą być to informacje dotyczące oferty firmy, jej motto, dane kontaktowe. Także można wykorzystać różnego rodzaju nadruki w formie obrazów.
Jak dobrać odzież pod nadruk logo?
Wybierając odpowiednią odzież pod nadruk, koniecznie trzeba uwzględnić wtedy parę czynników, między innymi są to:
Kolorystyka ubrania
Należy pamiętać o tym, że logo na koszulce albo innym ubraniu powinno się wyróżniać, dlatego też dobrze zdecydować się na taki kolor odzieży, który będzie zapewniał kontrast. Można wybrać też ubranie w kolorze nawiązującym do kolorystyki firmy.
Rodzaj nadruku
Różne rodzaje materiałów nadają się pod różne nadruki, dlatego też trzeba uwzględnić rodzaj planowanego nadruku przed zdecydowaniem się na kupno odzieży. Przykładowo, druk termotransferowy jest najlepszy na ubraniach wykonanych z włókien sztucznych.